۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۱۱۱۳۱
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

حفر تونل در عمق ۳۰۰ متری زمین ظلم به مردم چهارمحال و بختیاری است/ دوران عوام‌فریبی به پایان رسیده است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، حفر تونل به عمق ۳۰۰ متری زمین را عملی مخالف عقل و عرف دانست و افزود: این عمل ظلم به مردم چهارمحال و بختیاری است.
حفر تونل در عمق ۳۰۰ متری زمین ظلم به مردم چهارمحال و بختیاری است/ دوران عوام‌فریبی به پایان رسیده است
به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا بیاتی صبح امروز در همایش استانی «بام ایران در حسرت آب» اظهار کرد: این همایش در راستای اطلاع‌رسانی فنی و حقوقی امور مربوط به مسائل آب استان است که باید مردم نسبت به آن مطلع شوند.
وی با اشاره به پروژه‌های انتقال آب استان همجوار، گفت: تونل گلاب ۲ و بهشت‎آباد دو پروژه‌ایی است که با توجه به غیراستاندارد و غیرکارشناسی بودن از سوی استان اصفهان دنبال می‎شود و ما تلاش می‌کنیم تا این پروژه‌های مخرب اجرایی نشوند.
بیاتی تصریح کرد: این دو پروژه نه سرفصل بودجه‌ای و نه مطالعات جامع و درستی دارند و برهمین اساس مخل امنیت عمومی و ملی هستند.
رئیس شورای شهر شهرکرد با اشاره به اظهارات اخیر استاندار اصفهان مبنی بر اینکه بلوغ سیاسی مردم اصفهان بالاتر از بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم چهارمحال وبختیاری و خوزستان است، افزود: ما با این همایش می‎خواهیم به آقای زرگر که بلوغ مردم این منطقه را زیر سوال قرار داده با استناد به تحقیقات کارشناسی و منطقی، پاسخ مناسبی دهیم.
بیاتی با بیان اینکه دوران عوام فریبی به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما و مسئولان باید این باشد که جلوی تداوم اجرای این دو پروژه مخرب گرفته شود و نگذاریم حقوق مردم استان ضایع شود.
وی با بیان اینکه با انتقال آب مازاد استان مخالف نیستیم، اظهار کرد: این در حالی است که این انتقال آب باید کارشناسی شده و با رعایت حقوق مردم استان انجام گیرد.
بیاتی، حفر تونل به عمق ۳۰۰ متری زمین را عملی مخالف عقل و عرف دانست و افزود: این عمل ظلم به مردم استان است و بی‎شک آثار مخربی بر زندگی اهالی این منطقه می‎گذارد و منجر به مهاجرت آن‌ها می‎شود.
وی تصریح کرد: از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای انتظار داریم ضمن نظارت بر نحوه انتقال آب، بر اصلاح این روند تاکید و از حق آبه مردم استان دفاع کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۵:۰۹

12 Jan 2020